wtorek, 10 stycznia 2023

Prowadzenie bloga #1


 Każda książka skrywa w sobie drzwi do niesamowitego świata. Wystarczy je otworzyć, by zostać wciągniętym w odmęty niezwykłej rzeczywistości. Dzięki nim doświadczamy nowych wrażeń, przeżyć. Możemy się stać inną osobą, kroczyć po niezwykłych, krętych, często niebezpiecznych ścieżkach, doznawać wielu emocji. Są bogatą kopalnią wiedzy, posiadają ciekawe spostrzeżenia na temat życia i otaczającego świata, często zawierają przesłanie z morałem. Dzięki nim można uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania, otrzymać wskazówki dotyczące odpowiedniej ścieżki, którym powinno się kroczyć lub napędzają do podjęcia kluczowej decyzji. Są lekarstwem na smutki, wsparciem w trudnych chwilach, podporą. Potrafią wywołać łzy szczęścia, szeroki uśmiech na twarzy, wzruszyć, pokrzepić serce, otulić niezwykłym ciepłem.

 Miłość do literatury zaszczepiła we mnie rodzina, a w szczególności mama i dwie babcie. To dzięki nim pokochałam słowo pisane, a częste wizyty w bibliotece pozwoliły mi odnaleźć pasję, która nie tylko rozwinęła moją wrażliwość na świat, ale również zbudowała moją pewność siebie, systematyczność, otwartość. Do rozpoczęcia dzielenia się własnymi emocjami i przeżyciami z przeczytanych książek zachęciła mnie znajoma, którą poznałam podczas spotkania autorskiego z Magdaleną Witkiewicz. Nazwa bloga przyszła do mnie spontanicznie i pozostała ze mną do dzisiejszego dnia, a wszystko zaczęło się w 2014 roku, dokładnie 8 września.

 Bloga założyłam na darmowej platformie ,,Blogger''. Po utworzeniu nazwy strony i przygotowaniu wstępnego układu strony napisałam pierwszy post. Przez kolejne miesiące będę Wam przedstawiać krok po kroku, jak budować, tworzyć, co zawierać w opiniach, by stworzyć miejsce, do którego będzie przychodzić wiele osób. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz