poniedziałek, 12 września 2011

Kocham książkę nie dlatego, że jest piękna zewnętrznie, ale dlatego, że wprowadza mnie w mój własny świat, że odkrywa we mnie, nie na zewnątrz mnie, bogactwa, których nie przeczuwałem. Dlatego też taką miłością otaczam moją bibliotekę (...)
  J. Iwaszkiewicz: Gawędy o książkach i czytelnikach


Miejska Biblioteka Publiczna bierze udział w Targach Książki w Katowicach, które odbędą się w dniach od 20 do 23 października 2011r., w Spodku.
Honorowy patronat nad Targami objęła Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska.

Podczas targów czeka na Państwa wiele atrakcji, m.in.:

Festiwal reportażu w Rondzie Sztuki
Spotkania z Autorami i przedstawicielami Kultury
Gry i zabawy edukacyjne dla dzieci i młodzieży
Warsztaty ,, Sztuka szukania  w labiryncie Internetu'' organizowane przez Bibliotekę Uniwersytetu Śląskiego
Targowe studia radiowe i telewizyjne
Czytanie książek przez polityków
Maraton czytania dzieł Błogosławionego Jana Pawła II w dniu jego święta,
Druk na Bruk -animacje streetartu z wykorzystaniem teksów Czesława Miłosza

Specjalne zwiedzanie zbiorów Muzeum Śląskiego dla osób niewidzących i niedowidzących

Serdecznie zapraszamy!
Szczegóły na stronie www.targiksiazki.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz