poniedziałek, 11 kwietnia 2011



Kocham książkę nie dlatego, że jest piękna zewnętrznie, ale dlatego, że wprowadza mnie w mój własny świat, że odkrywa we mnie, nie na zewnątrz mnie, bogactwa, których nie przeczuwałem. Dlatego też taką miłością otaczam moją bibliotekę (...)

 J. Iwaszkiewicz: Gawędy o książkach i czytelnikach


Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie w ramach Dyskusyjnego Klubu Książki. Rozmawiać będziemy o książce Jerzego Illga "Mój Znak".
      Jeżeli chcesz się dowiedzieć "co to jest tajemniczy "Turniej garbusów" Miłosza? Jak Szymborska upiła żmudzkiego niedźwiedzia? Którego koszykarza NBA podziwiał Barańczak? Co sądził ksiądz Tischner o damskiej garderobie? Iloma głosami mówi Bronisław Maj?" koniecznie przeczytaj i przyjdź.
27 kwietnia godz. 17.00 Serdecznie zapraszamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz