wtorek, 8 marca 2022

Dzień Kobiet ("Kobiety piszą: czyj to tekst?") - zabawa literacka




1. ,,Co ma być to będzie, a jak już będzie, to trzeba się z tym zmierzyć''.


2. Radość pisania. Możność utrwalania. Zemsta ręki śmiertelnej”.


3. ,,Im więcej naród jest oświecony, tym wyżej ceni tych, którzy mu światło przynoszą.''



4. ,,Zawsze uważałam że pytania typu - czy jesteś wierzący, na kogo głosowałeś i ile zarabiasz, są niestosowne i żaden człowiek nie ma obowiązku na nie odpowiadać.''


5. ,,Szybko zrozumiałam, że nic, a w szczególności życie, nie jest nam dane na zawsze i jeżeli chcę coś zrobić, to teraz, zaraz, bo jutra może już nie być.''


6. ,,Pokochaj mnie z całych sił, pokochaj mnie na sto lat. Pokochaj mnie, jakbyś był tak młody, jak był dawniej świat.''


7. ,,Lekarstwem na nudę jest ciekawość na którą nie ma lekarstwa.''


8. ,,Paryż to raj dla cierpiących na bezsenność. Zawsze jest coś do sfotografowania, coś ukrytego w cieniu. W ciemności widać o wiele więcej niż w świetle dnia. ''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz